Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 76
Bluerank: Jak się przygotować do pożegnania z ciasteczkami third-party? marketing

Bezpłatny raport pomaga zrozumieć wyzwania stojące przed marketerami i podjąć niezbędne działania.

Czytaj więcej
Bankowość Millennium na smartfonach Huawei bez Google marketing

Czwarty krajowy bank udostępnia wersję swojej aplikacji specjalnie na telefony chińskiego producenta.

Czytaj więcej
Allegro, Google, Rossmann, Samsung i Wedel najbardziej meaningful w Polsce według badania Havas Group marketing

Globalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.

Czytaj więcej
Dane strukturalne, czyli jak podać Google na tacy serwis WWW we-love-data-so-let-s-date

W każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online - pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert, LVL UP MEDIA.

Czytaj więcej
Sonda: lekcje z pandemii, prognozy na 2022 rok reklama

Do naszej sondy zaprosiliśmy przedstawicieli rynku reklamowego z różnych sektorów. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia po prawie dwóch latach pandemii.

Czytaj więcej
Google zapowiada 10 mln dol. inwestycji w zwalczanie dezinformacji w regionie CEE media-internet

Podczas wizyty w Polsce Sundar Pichai, CEO Alphabet, spółki-matki Google, mówił o wsparciu, jakiego firma udziela Ukraińcom.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (10) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.

Czytaj więcej
Apple odzyskuje status najcenniejszej marki świata marketing

Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.

Czytaj więcej
Aktualizacje algorytmów Google. Co czeka e- commerce w najbliższym czasie? media-internet

Każdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (31) media-internet

Cotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej