ilość wyników: 82
Kampanię napoju piwnego o smaku arbuza przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.
Czytaj więcejHasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".
Czytaj więcejOperator komórkowy zatrudnia prezesa PZPN do swej mundialowej kampanii.
Czytaj więcejFirma telekomunikacyjna kończy 5-letni kontrakt sponsorski z klubem.
Czytaj więcejMenedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.
Czytaj więcejNa nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.
Czytaj więcejW segment inwestują największe browary.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny odpowiada agencja GPD.
Czytaj więcejPo dobrze przyjętej kampanii "Bo jesteśmy Wielko" marka Lech Pils, należąca do Kompanii Piwowarskiej, rusza z kolejnym etapem komunikacji przygotowanej przez agencję Chapter1 z Poznania.
Czytaj więcejRealizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard oraz supercityboard w ośmiu największych miastach Polski.
Czytaj więcej