Wyniki wyszukiwania dla tagu - mec
ilość wyników: 120

Abonament z misją media-tv

Abonament z misją

Filmy i dokumenty, "Teleexpress" i "Wiadomości" - dom mediowy MEC sprawdził, za jakie programy widzowie skłonni byliby płacić abonament.

Czytaj więcej
MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali" media-tv

MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali"

Agencja określiła ich jako "seryjnych", do których zaliczyła osoby deklarujące oglądanie przynajmniej czterech seriali z listy w badaniu.

Czytaj więcej
Polacy gorący jak Islandczycy media-tv

Polacy gorący jak Islandczycy

Mecze z udziałem polskiej reprezentacji przyciągały przynajmniej 78 proc. widzów oglądających w danym czasie telewizję. Na rynkach regionu futbol nie budzi porównywalnych emocji telewidzów. Fanów piłki wzięła pod lupę agencja MEC.

Czytaj więcej
Mediowcy nie odpoczywają opinie

Mediowcy nie odpoczywają

Zgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.

Czytaj więcej
Internauci pokochali VoD media-tv

Internauci pokochali VoD

Z badania MEC VideoTrack II płynie wniosek, że już ponad trzy czwarte internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VoD. Przybywa także "binge-watcherów", czyli osób oglądających po kilka odcinków programu z rzędu.

Czytaj więcej
Bitwa na media opinie

Bitwa na media

Stan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?

Czytaj więcej
MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r. media-inne

MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r.

W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.

Czytaj więcej
IKEA "po sąsiedzku" marketing

IKEA "po sąsiedzku"

Gigant meblowy ze Szwecji z przytupem rozpoczyna jesień: promuje nowy katalog i prowadzi szereg niestandardowych działań wielokanałowych.

Czytaj więcej
MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł media-internet

MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł

Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.

Czytaj więcej
Mniej piratów media-internet

Mniej piratów

Zmienia się obraz polskiego piractwa w obszarze wideo - pokazuje MEC VideoTrack II. Ściąganie filmów i seriali z internetu ustępuje miejsca korzystaniu z serwisów streamingowych.

Czytaj więcej