Wyniki wyszukiwania dla tagu - netflix
ilość wyników: 104
Zenith: E-commerce i wideo ratują rynek reklamy reklama

Zenith prognozuje, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,6%, do 620 mld dol. w 2021 r., na co będą miały wpływ przełożone z 2020 r. letnie igrzyska olimpijskie i mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

Czytaj więcej
VideoTrack: Rekordowa irytacja reklamą w VoD reklama

Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych.

Czytaj więcej
"The Crown" z rekordową oglądalnością w rankingu Nielsena media-internet

Użytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.

Czytaj więcej
Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota media-inne

Pandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.

Czytaj więcej
"Gambit królowej" - recenzja [wideo] archiwum2

Serial, który zrobił wielką furorę w mediach społecznościowych, recenzuje Filip Beźnicki, digital strategy director, Havas Media Group.

Czytaj więcej
"The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo] archiwum2

Jako rozrywkę na najwyższym poziomie, choć niekoniecznie lekcję historii serial poleca Filip Beźnicki, digital strategy director, Havas Media Group.

Czytaj więcej
Rafał Klara: Telewizor bez telewizji media-tv

O słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.

Czytaj więcej
Barack Obama i Bruce Springsteen mają podcast w Spotify [wideo] media-internet

Na platformie można już wysłuchać dwóch odcinków podcastu "Renegades: Born in the USA".

Czytaj więcej
Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa media-prasa

Konsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo - mówi Waldemar Izdebski, prezes PBC.

Czytaj więcej
Internet zmienia sport marketing

Wielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?

Czytaj więcej