Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn
ilość wyników: 148
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Widzowie chcą nowych stacji TV media-tv

Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Prawda czy nieprawda o e-papierosach? reklama

Dystrybutor e-papierosów żąda od TVN 17-minutowego sprostowania. Chodzi o napisy informacyjne podczas wywiadu z kardiologiem w "Dzień dobry TVN" na temat używania e-papierosów. Zdaniem dystrybutora były nieprawdziwe. Skarży się też KRRiT.

Czytaj więcej
Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł reklama

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej
Wiosna w okopach opinie

Wszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.

Czytaj więcej
Telewizja śniadaniowa bawi, a nie informuje, więc nie prostuje opinie

Poranny program "Dzień dobry TVN" to audycja rozrywkowa, więc nie musimy prostować podanych w niej informacji, nawet jeśli były nieścisłe lub nieprawdziwe - tak zarząd TVN broni się przed żądaniem sprostowania. Sprawę rozstrzygnie sąd. Szykuje się precedens?

Czytaj więcej
Więcej niż widz okazjonalny media-tv

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?

Czytaj więcej
MIPTV 2015: Polska w cieniu opinie

Polska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.

Czytaj więcej