ilość wyników: 148
Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?
Czytaj więcejHistoria Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.
Czytaj więcejNowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.
Czytaj więcej- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.
Czytaj więcejDystrybutor e-papierosów żąda od TVN 17-minutowego sprostowania. Chodzi o napisy informacyjne podczas wywiadu z kardiologiem w "Dzień dobry TVN" na temat używania e-papierosów. Zdaniem dystrybutora były nieprawdziwe. Skarży się też KRRiT.
Czytaj więcejW 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.
Czytaj więcejWszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.
Czytaj więcejPoranny program "Dzień dobry TVN" to audycja rozrywkowa, więc nie musimy prostować podanych w niej informacji, nawet jeśli były nieścisłe lub nieprawdziwe - tak zarząd TVN broni się przed żądaniem sprostowania. Sprawę rozstrzygnie sąd. Szykuje się precedens?
Czytaj więcejBadanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?
Czytaj więcejPolska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.
Czytaj więcej