ilość wyników: 156
Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejBlisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.
Czytaj więcejWszystko, co oferujemy w naszych restauracjach, ma być premium. Jeśli chodzi o żywność, jesteśmy najbliżej celu. Ale premium to też dogodna lokalizacja, wysoki standard wyposażenia budynków zgodny z najnowszymi trendami - mówi Jerzy Jakubiak, country manager Poland w Max Premium Burgers.
Czytaj więcejVouchery na przelot do jednego z 16 europejskich miast otrzymają nabywcy telefonów Honor 20 i Honor 20 Lite.
Czytaj więcejMamy jeden z najwyższych wskaźników retencji, czyli utrzymania klientów. Z jednej strony świadczy to o sile agencji, które są w stanie utrzymać budżety klientów, a z drugiej o kryzysie zaufania, który jednak ich skłania do nieustannych przeglądów ofert - mówi Paweł Gala, CEO Wavemakera.
Czytaj więcej49% konsumentów wie, jaką markę chce kupić, jeszcze zanim w ogóle planuje zakup w danej kategorii.
Czytaj więcejW nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.
Czytaj więcejHenkel wspiera ideę #RethinkFashion.
Czytaj więcejCo czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem - pokazuje HealthWave, badanie agencji Wavemaker.
Czytaj więcejStało się - Internet wskoczył na najwyższy stopień podium w kategorii wydatków reklamowych. Na drugie miejsce zepchnął telewizję. To już chyba zmiana nieodwracalna.
Czytaj więcej