ilość wyników: 336
To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.
Czytaj więcejStartuje letnia kampania marki.
Czytaj więcejWspółpraca z Pierre Fabre Dermo-Cosmetique obejmuje stworzenie i prowadzenie strony internetowej oraz serwisów społecznościowych.
Czytaj więcejAgencja odpowiada za realizację serialu na YouTube. Do współpracy zaproszono Margaret oraz influencerki. To pierwszy tego rodzaju projekt firmy L'Oreal.
Czytaj więcejW teledysku promującym Strefę Play na Przystanku Woodstock obok Jurka Owsiaka występują znani youtuberzy i influencerzy.
Czytaj więcejTo jedna z nielicznych polskich produkcji reklamowych dla marki.
Czytaj więcejCele biznesowe może realizować tylko ktoś z analitycznym podejściem do marketingu, a nie wyłącznie artystycznym. Tworzymy kreacje głównie po to, by sprzedawały.
Czytaj więcejPierwszy jest skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat, drugi do dziewczynek w wieku wczesnoszkolnym.
Czytaj więcejDziałania prowadzone są głównie w internecie, medium wspierającym jest kino.
Czytaj więcejTo sieć kanałów kulinarnych na YouTube autorstwa znanego kucharza i jego przyjaciół.
Czytaj więcej