Wyniki wyszukiwania dla tagu - zenith
ilość wyników: 74

Kampania wspiera Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży [wideo] reklama

Kampania wspiera Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży [wideo]

Z ogólnopolską kampanią "Wspieraj Telefon" wystartowała Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Czytaj więcej
Zimowa odsłona kampanii Frosty [wideo] reklama

Zimowa odsłona kampanii Frosty [wideo]

Działania przygotowały: TBWA i Zenith.

Czytaj więcej
Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo] reklama

Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.

Czytaj więcej
Let's Redd's: nowa platforma komunikacyjna marki reklama

Let's Redd's: nowa platforma komunikacyjna marki

Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD.

Czytaj więcej
Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo] reklama

Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo]

To kontynuacja cyklu "Naj nie bierze się znikąd".

Czytaj więcej
"Oddaj parawan i przejdź na Ty" marketing

"Oddaj parawan i przejdź na Ty"

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić do nawiązania nowych znajomości.

Czytaj więcej
Wizerunek żubra znika z etykiet piwa reklama

Wizerunek żubra znika z etykiet piwa

To akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.

Czytaj więcej
Tyskie:  "Przejdźmy na Ty w różnych stylach" reklama

Tyskie: "Przejdźmy na Ty w różnych stylach"

W kampanii reklamowane są trzy nowości piwnej marki - Pszenne, Pilzne i Palone.

Czytaj więcej
Co tam słychać w Radiu Zet? media-radio

Co tam słychać w Radiu Zet?

Twarzami kampanii realizowanej pod tym hasłem zostali Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

Czytaj więcej
Zenith: Czas oglądania treści wideo osiągnie w  Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie media-internet

Zenith: Czas oglądania treści wideo osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie

Prognoza zakłada jednocześnie, że światowy rynek reklamy TV skurczy się ze 183 mld dol. obecnie do 180 mld dol.

Czytaj więcej