ilość wyników: 126
Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.
Czytaj więcejTransmisje na żywo pomagają markom tworzyć wyjątkowo autentyczny przekaz oraz nawiązywać bezpośredni kontakt z fanami i klientami. Dają widzom poczucie uczestnictwa oraz możliwość zobaczenia rzeczy i wydarzeń, które w normalnych okolicznościach byłyby dla nich niedostępne.
Czytaj więcejRelacji na Facebooku i Instagramie używają już nie tylko użytkownicy i influencerzy - w ciągu ostatnich miesięcy stały się doskonałym narzędziem komunikacji również dla firm.
Czytaj więcejSmartfon to dziś znacznie więcej niż najbliższe nam urządzenie, z którym spędzamy ogromną ilość czasu. To osobiste centrum multimedialne - platforma rozrywkowa, która towarzyszy nam przez całą dobę, a także kanał łączności z rodziną, przyjaciółmi oraz całym światem.
Czytaj więcejTo pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy dzielą się swoją wiedzą poza platformą, w tradycyjnej formie książkowego przewodnika.
Czytaj więcejFestiwal Cannes Lions nigdy jeszcze nie był tak ważnym wydarzeniem dla branży, jak w tym roku - uważa Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Afrykę i Bliski Wschód.
Czytaj więcejPodczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Czytaj więcejSwoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.
Czytaj więcejTak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.
Czytaj więcejWśród partnerów nowego przedsięwzięcia są m.in. The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, BuzzFeed, Business Insider, Fox News i Condé Nast.
Czytaj więcej