ilość wyników: 91
Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić do nawiązania nowych znajomości.
Czytaj więcejTo akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.
Czytaj więcejZnany kierowca rajdowy reklamuje Tyskie 0,0%.
Czytaj więcejMarka nawiązuje jednak również do obecnej sytuacji, chcąc dać "iskrę nadziei na lepsze jutro".
Czytaj więcejW kampanii wykorzystano amatorskie nagrania wideo dla "podtrzymania ducha" w czasie epidemii.
Czytaj więcejMarka piwa Kompanii Piwowarskiej ruszyła z kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.
Czytaj więcejBeneficjentem kampanii z hasłem #niepijwciąży jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni, a patronem - Kompania Piwowarska.
Czytaj więcejCoca-Cola ma swoje ciężarówki, a Tyskie - pociąg.
Czytaj więcejBył do tej pory m.in. szefem marketingu Lidla, IKEA i Żabki.
Czytaj więcej