Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 77

Nielsen: Wartość koszyka wielkanocnego Polaków spadła o 10% marketing

Nielsen: Wartość koszyka wielkanocnego Polaków spadła o 10%

Wysoki wzrost wartości zanotowały kategorie: farby do włosów, kiełbasy i jajka.

Czytaj więcej
Co nam zrobi pandemia - rozmowa z Jolantą Tkaczyk marketing

Co nam zrobi pandemia - rozmowa z Jolantą Tkaczyk

Marki środka, nie mające wyrazistego wizerunku, dobrego pozycjonowania i lojalnej bazy klientów, na pewno będą tracić na rzecz marek tańszych i dających konsumentom poczucie ukojenia - mówi Jolanta Tkaczyk, ekspertka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Czytaj więcej
Capping w optymalizacji efektu brandingowego kampanii media-internet

Capping w optymalizacji efektu brandingowego kampanii

Capping w kampaniach digitalowych to temat niejednoznaczny. Z jednej strony warto ograniczać liczbę kontaktów przypadających na jedną osobę, żeby zmaksymalizować zasięg. Z drugiej strony pozostaje niepewność czy osiągniemy efekt - pisze Hanna Strzałkowska, senior digital client consultant, Nielsen.

Czytaj więcej
4,6 mln widzów oglądało debatę prezydencką w TVP [wideo] media-tv

4,6 mln widzów oglądało debatę prezydencką w TVP [wideo]

TVP podaje wynik o blisko 2 mln wyższy.

Czytaj więcej
Papierosy mentolowe i smakowe znikają z rynku marketing

Papierosy mentolowe i smakowe znikają z rynku

Od 20 maja ich sprzedaż będzie zakazana.

Czytaj więcej
Marki Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena marketing

Marki Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena

Raport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje co przesądza o ich sukcesie.Pełna lista zwycięzców rankingu i podsumowanie najważniejszych trendów według Nielsena dostępne są wraz z najnowszym magazynem “Handel".

Czytaj więcej
5G odeśle anteny satelitarne do lamusa? media-tv

5G odeśle anteny satelitarne do lamusa?

Telewizja internetowa rośnie w siłę.

Czytaj więcej