ilość wyników: 97
W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.
Czytaj więcejNowy serial kryminalny AXN promowany jest wielokanałowo.
Czytaj więcejW ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.
Czytaj więcejDziałania wokół świąt Bożego Narodzenia będą jeszcze bardziej intensywne niż w ub.r. Pojawią się m.in. dwa świąteczne spoty i limitowana edycja butelek.
Czytaj więcejDziałania realizuje dom mediowy Value Media.
Czytaj więcejNa świecie udział programmaticu wynosi 59 proc.
Czytaj więcejW projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.
Czytaj więcejDziałania realizują MK Group i MediaOn.
Czytaj więcejProgramy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.
Czytaj więcejNadawca przedłuża i zacieśnia współpracę z Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej - FIVB.
Czytaj więcej