ilość wyników: 156
To pierwsza w historii festiwalu nagroda dla polskiej agencji.
Czytaj więcejPromuje pracowników sieci dyskontów jako ekspertów od jakości i świeżości.
Czytaj więcejŁukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.
Czytaj więcejNa konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.
Czytaj więcejChiński koncern właśnie startuje z najdroższą kampanią.
Czytaj więcejChińska firma stara się walczyć nie tylko ceną, ale także marketingowo.
Czytaj więcejWystartowała kampania stworzona przez Przestrzeń.
Czytaj więcejW niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.
Czytaj więcejZagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.
Czytaj więcej