ilość wyników: 199
Bardziej przypomina wyszukiwarkę Google’a, do którego należy, niż inne media społecznościowe. Mimo to (albo dzięki temu) może pochwalić się drugim miejscem pod względem liczby użytkowników w Polsce. Ma też kluczową przewagę nad innymi social mediami - nie wymaga od użytkownika zakładania konta.
Czytaj więcej- Szczególnie ciekawym wyzwaniem było planowanie kadrów w pionie. Przyjęliśmy, że będzie to jedyny format i świadomie tworzyliśmy pod niego inscenizację i choreografię. - mówi reżyserka, Julia Rogowska z Papaya Films.
Czytaj więcejNie zdawałem sobie sprawy, że zasięg aktywności na YouTube jest w Polsce tak duży i dotyczy wszystkich pokoleń - mówi Tomasz Raczek, dziennikarz, publicysta i krytyk filmowy, który niedawno uruchomił na YT kanał "Wideorecenzja".
Czytaj więcejPrzygotowaniem sesji zdjęciowej i produkcją materiałów zajmowała się agencja Life on Mars.
Czytaj więcejAlgorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.
Czytaj więcejW Polsce użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.
Czytaj więcejFilm z udziałem najpopularniejszego polskiego piłkarza umieszczono m.in. na Instagramie.
Czytaj więcejNowe narzędzie Messenger Rooms umożliwia grupowe rozmowy wideo, do których można dołączyć w ich trakcie.
Czytaj więcejTo jeden z trzech - obok "Przyjaciółek" i "Face Swap" - nowych kanałów produkowanych przez Mellon Media z grupy LTTM.
Czytaj więcejTo kolejne z narzędzi pomyślanych jako wsparcie dla małych i średnich firm borykających się ze skutkami pandemii COVID-19.
Czytaj więcej