ilość wyników: 148
Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.
Czytaj więcejOperatorzy kablowi nie zwalniają tempa i poszerzają swój biznes, również ten związany z internetem. Stworzenie jednolitego rynku cyfrowego raczej będzie jednak niemożliwe. Takie wnioski płyną z niedawnej 42. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE w Krakowie.
Czytaj więcejPodczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.
Czytaj więcejCzynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.
Czytaj więcejZdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.
Czytaj więcejJesienią najwięksi nadawcy telewizyjni zaproponują widzom (i reklamodawcom) ofertę zachowawczą. Ze świecą - lub lepiej: z lupą szukać nowatorskich produkcji. Dominują kolejne edycje sprawdzonych formatów i seriale samograje. Może ciekawsza potyczka czeka nas w segmencie formatów kulinarnych?
Czytaj więcejUżytkownikom VoD brakuje w sieci przede wszystkim programów National Geographic Channel. HBO najbardziej pożądanym kanałem przy zakupie a la carte - wynika z badania MEC VideoTrack.
Czytaj więcejNajbardziej wydatki ograniczyła branża finansowa - wynika z raportu Starcomu, który podsumował trzy kwartały 2016 r.
Czytaj więcejDelecta przypomina kampanię z rozbrajaniem mamy. Marka promuje Owocowe Kubki.
Czytaj więcejProwadząca "Kuchenne rewolucje" w TVN reklamuje usługi biznesowe fioletowego operatora komórkowego.
Czytaj więcej