We love data, so let’s date

W cyklu „We love data, so let’s date” tworzonego przez ekspertów Data Science House z przyjemnością będziemy przybliżać zagadnienia z obszaru data science i pokazywać, jak dane optymalizują wszelkie procesy biznesowe, pozwalają na redukcję kosztów i mnożą zyski.

Niski ROI na początku przygody z e-commerce. Jak uniknąć rozczarowań? (na przykładzie branży spożywczej)

Rok 2020 był przełomowy na rynku e-commerce, a do wygranych należała branża spożywcza. Eksperci PwC szacują, że sprzedaż żywności będzie rosła najszybciej także w kolejnych latach. Dla wielu podmiotów może być to wielka szansa. Jakich błędów unikać, aby stawiając pierwsze kroki uniknąć falstartu?

Pokaż nam swoje dane, a powiemy Ci kim są Twoi klienci

Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, partnerzy zarządzający w Loyalty Point, piszą o Raporcie Otwarcia - autorskiej metodyce równie skutecznej zarówno w przypadku podmiotów, które posiadają już program lojalnościowy, jak i tych które nad jego wdrożeniem dopiero się zastanawiają.

Jak dzięki data science osiągnęliśmy o 30% lepszy wynik sprzedaży?

Możliwe jest zbudowanie modelu, który będzie przewidywał nie tyle samą skłonność do zakupu, co zmianę tej skłonności pod wpływem komunikacji - pisze Daniel Szulc, Head of Data Science Logic.

Jak zbudować najlepszy experience marketing dla dużej i silnej marki?

Wizerunek marek powstaje dzięki kontaktowi z wieloma punktami styku. Wpływ tych kontaktów na relację z klientami jest znacznie silniejszy niż to, co staramy się przekazać w każdej pojedynczej interakcji - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecoud Interactive.

Posiadanie danych to pierwszy krok do ich zrozumienia i efektywnego wykorzystania

BIG DATA - słowo klucz kilku ostatnich lat. Mówili o tym wszyscy, wszyscy się zachwycali i wszyscy zaczynali zbierać dane. I dobrze, bo dokładne dane to podstawa sukcesu większości wielkich biznesów. Samo zbieranie jednak nie wystarcza.