We love data, so let’s date

W cyklu „We love data, so let’s date” tworzonego przez ekspertów Data Science House z przyjemnością będziemy przybliżać zagadnienia z obszaru data science i pokazywać, jak dane optymalizują wszelkie procesy biznesowe, pozwalają na redukcję kosztów i mnożą zyski.

Hiperpersonalizacja doświadczeń klienta z wykorzystaniem danych

Klient, który przestaje być anonimowy, jest wart dla sprzedawcy nawet 18 razy więcej niż przeciętny konsument.

E-commerce w oparciu o dane, czyli jak sprzedawać w dzisiejszym konkurencyjnym świecie?

E-commerce wymaga profesjonalnego podejścia z dbałością o każdy detal. Dane i odpowiednio skonstruowane dashboardy są nieodzownym narzędziem prowadzenia sprzedaży w internecie - pisze Adam Wysocki, CEO LVL Up Media.

Zmiana paradygmatów [We love data, so let's date]

Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive zaprasza na ciekawą podróż po omnichannel experience marketingu w ramach cyklu "We love data, so let’s date".

Dane z NPS - skuteczne narzędzie do optymalizacji komunikacji marketingowej

Analizy przeprowadzone na polskim rynku pokazują związek między oceną NPS (Net Promoter Score) konsumenta a jego zachowaniami zakupowymi, a nawet skłonnościami do wchodzenia w interakcje z marką. Jedną z takich analiz chcemy przybliżyć w dzisiejszej odsłonie cyklu "We love data, so let’s date".

Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces?

To pierwsza odsłona cyklu "We love data, so let’s date" tworzonego przez ekspertów Data Science House na łamach "Media Marketing Polska"