Multiscreen Day 2021

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent.

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy  się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

Więcej: www.multiscreenday.pl

Zielony Tydzień

Zielony Tydzień
» dla konsumentów: 19-25 kwietnia
» dla sklepów i producentów: 12-19 kwietnia

Zielony Tydzień Polskiej Izby Żywności Ekologicznej to akcja zachęcająca do zakupu ekożywności związana z Międzynarodowym Dniem Matki Ziemi 22 kwietnia. To także akcja, dzięki której sklepy PIŻE będą mogły w promocyjnych cenach nabyć produkty od producentów PIŻE.

W Zielony Tydzień mogą zaangażować się członkowie PIŻE – sklepy (online i stacjonarne) i producenci, ale akcja przede wszystkim skierowana jest do osób, które dbają albo chcą zacząć dbać o naszą planetę – czyli do konsumentów.

Działając w ramach swoich celów statutowych, Polska Izba Żywności Ekologicznej planuje szerokie działania związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Matki Ziemi 22 kwietnia. Jest to szczególne święto przypominające o tym, że powinniśmy dbać o naszą planetę, zwłaszcza w dobie globalnego ocieplenia.

Do 25 marca przyjmowane są zgłoszenia od sklepów i producentów, którzy chcą wziąć udział w kampanii promocyjnej – czyli działania w mediach społecznościowych, publikacja u patronów medialnych.

Więcej informacji na: https://jemyeko.com/zielony-tydzien/

The BrandCasters

Zapraszamy na wydarzenie THE BRANDCASTERS - ONLINE CHALLENGE, podczas którego pokażemy kulisy nowego podejścia do wydarzeń online oraz opowiemy, kim jest i dlaczego WARTO BYĆ BRANDCASTEREM!

Tak! Przy wsparciu specjalistów z branży komunikacyjnej marki mogą współcześnie stać się profesjonalnymi brandcasterami, aby w spójny i ciągły sposób zacierać granicę między dobrze spędzonym czasem, a konsumowaniem przekazu marketingowego!

TO NOWE SPOJRZENIE NA E-EVENTY I KOMUNIKACJĘ MARKI!

Więcej na: www.brandcasters.imagine-nation.pl

Forum Zakupy - Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!

Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!
Z usług działu zakupów korzystają prawie wszyscy w firmie, mało kto jednak rozumie, że efekt ich pracy – często niewidoczny na pierwszy rzut oka – ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej organizacji. To przede wszystkim strategiczne planowanie wydatków, szukanie oszczędności, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami czy negocjowanie warunków współpracy.

W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie, z drugiej strony może być kluczowe dla funkcjonowania firmy w kryzysie. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby chronić organizację przed zewnętrznymi zagrożeniami takimi jak zmiany geopolityczne czy pandemia. Działy zakupów mogą skutecznie wspierać firmę poprzez ograniczanie ryzyka, generowania oszczędności i znajdowania innowacyjnych rozwiązań w dobie niepewności.

Weź udział w Forum Zakupy:
• dowiesz się, jak współpracować z całą organizacją by wypracować oszczędności,
• poznasz strategie zakupowe skuteczne w "nowej rzeczywistości",
• przygotujesz się na różne kryzysy w przyszłości,
• sprawdzisz, czy dział zakupów może być bardziej ekologiczny,
• nauczysz się automatyzować procesy, by chronić łańcuchy dostaw,
• dowiesz się, jak UOKiK walczy z zatorami płatniczymi i co to oznacza dla Twojej firmy.

Posłuchaj praktyków, skorzystaj z doświadczenia m.in.: mBanku, eobuwie.pl, Grupy Żywiec, ArcelorMittal Poland, Belini Group Poland, RUCHu.

Więcej: www.ForumZakupy.pl

Zapraszamy!

Kongres Sport Biznes Polska

Już 10-12.03.2021 odbędzie się pierwszy Kongres Sport Biznes Polska!
Podczas wydarzenia poruszane będą najważniejsze tematy związane z przyszłością polskiego sportu i biznesu w 2021 roku. Wydarzenie odbędzie się w formule online.

Więcej: www.sbpolska.pl

12. Forum Marketingu Zintegrowanego

Tegoroczny FMZ będzie inny niż wszystkie dotychczasowe, ale też taki sam jak zawsze - bo zawsze dostosowujemy się do bieżących wyzwań rynku. Marketing jutra przyszedł wczoraj.
Wszystko zmienia się bardzo szybko, a my mówimy co robić teraz. Skorzystaj z wiedzy ekspertów m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG, digital oraz doradców z zakresu planowania przyszłości, zarządzania projektami, psychologii biznesu i budowy wizerunku w sieci i tworzenia tekstów marketingowych.

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Dla kogo jest ta konferencja marketingowa?
Forum Marketingu Zintegrowanego to konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Od ponad 11 lat edukujemy poprzez konkretne i merytoryczne wystąpienia przygotowywane przez doświadczonych prelegentów. Na FMZ spotykają się praktycy (w tym laureaci 15. edycji Golden Arrow), a prezentacje przygotowane są w modelu Marketerzy dla Marketerów.

Czego możesz spodziewać się po FMZ?
• 3 paneli tematycznych (inspiracje + casy uhonorowane Golden Arrow) dostosowanych do aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej w kontekście marketingu 360.
• Wsparcia, ożywienia szarych komórek i zaproszenia do aktywnego uczestnictwa
• Poznania opinii innych uczestników rynku dotyczących poruszanych zagadnień (pytania prelegentów do uczestników i odpowiedzi w czasie rzeczywistym).
• Materiałów konferencyjnych do obejrzenia kiedy będziesz miał/a czas
• Ciekawej formy przekazu zrealizowanej w profesjonalnym studiu nagrań (będziemy w telewizji!!)
• Dostępu do FMZ Clinic (zgodnie z wykupionych pakietem)

Więcej na: www.fmz.smb.pl

Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Konferencja in_Digital Marketing & Online meetings 2020

InDM to festiwal wiedzy merytorycznej w całości poświęcony digital marketingowi. Co wyróżnia go w roku 2020? Tym razem nie musisz czekać na ten jeden dzień konferencji, możesz korzystać z zasobu wiedzy już teraz podczas naszych spotkań online. Sprawdź co na Ciebie czeka podczas tego Festiwalu Wiedzy Merytorycznej!

• 40 różnorodnych tematów dot. digital marketetingu!
• Świetna okazja by zadać pytania ekspertom, zarówno podczas konferencji offline jak i podczas wykładów online.
• Możliwość  wybrania opcji All INCLUSIVE i oglądania wykładów online, kiedy tylko masz na to czas!
• Co ważne! Poczujesz nowe inspiracje do działania!

Już od teraz do 24 września odbywają się webinary na żywo! A 30 września spotkamy się w Warszawie na stacjonarnej konferencji, gdzie eksperci zaprezentują się  na 2 różnych scenach! Prelegenci in_DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. To będzie dzień pełen merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy! Podczas spotkania uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W zależności od preferencji, czy specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie.

Wśród tematów m.in.:
✔ Kampania marketingowa - zintegrowany plan content marketingu.
✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
✔ Nieświadome decyzje, podświadome wybory - psychologia w marketingu.
✔ Preferencje zakupowe klientów w social media.
✔ Nowoczesny PR - wyzwania, oczekiwania, pomysły.
✔ Customer journey map  - sztuka budowania dobrej mapy.
✔ Prawidłowa segmentacja klientów - wskazówki i kluczowe wytyczne.
✔ Konkretne zasady Influencer marketingu.
✔ Metodologia i inspiracje jak poznać swojego klienta.
✔ Przemyślane ścieżki komunikacji email marketingowej - case study.
✔ Etapy budowy dobrego media planu okiem praktyka.
✔ Zasady efektywnego UX writing'u.
✔ Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego.
✔ Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty google analytics.
✔ Jak business intelligence i online marketing mogą ze sobą współpracować.
✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikacje video.
✔ Jak zadbać o silny strumień w górnej części lejka sprzedażowego.

Pełny program i rejestracja na: www.inDM.pl

POLAGRA 2020

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jej uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również o charakterze międzynarodowym.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA.

POLAGRA to miejsce prezentacji produktów odpowiadających potrzebom konsumentów, nowych technologii pozwalających utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także rozwiązań, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych i noclegowych. Mianownikiem jest smak wokół którego budowane są nowe relacje biznesowe warunkujące rozwój branży i promocję polskiej żywności zagranicą.

Więcej informacji na: www.polagra.pl

Next Day Summit 2020

Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na najważniejszym wydarzeniu 2020 r., jakim będzie Next Day Summit – Consumer of the Future, pierwszej konferencji pokazującej to, co działo się po wybuchu pandemii koronawirusa. Będziemy omawiać strategie pokoronawirusowe i pierwsze podsumowania tygodni, które zmieniły świat. W centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.

Next Day Summit to więcej niż konferencja.
To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne, które skłaniać będzie dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne na jednej konferencji – opowiedzą o tym, jak będzie wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta.

Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360° spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Więcej: www.nextdaysummit.pl

PR 2021. Challenge accepted!

Jak będzie wyglądał PR 2021?
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

Więcej: www.zfpr.pl

Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej ma przyjemność zaprosić na debatę on-line pt.:
Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+.

Zaproszeni prelegenci:
• Michał Bonarowski – PR brand manager Allegro
• Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. strategii produktu - Biuro Reklamy TVP
• Piotr Machul – zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska”
• Norbert Kilen – Dyrektor Zarządzający On Board Think Kongs
• Paweł Patkowski - Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Głos środowiskowy:
• Hanna Piekarska – znana modelka
• Ireneusz Korzeniewski – Styleman, bloger, influencer

Moderator: Marzena Rudnicka – Prezes Zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej

Debata organizowana jest w partnerstwie z Biurem Reklamy TVP oraz Media Marketing Polska.

Tezy do debaty:
• Statystyka mówi dziś wprost: co trzeci mieszkaniec Polski przekroczył pięćdziesiątkę. Zachodzące zmiany społeczne nie mogą być jednak sprowadzane wyłącznie do kwestii demograficznych. Dla uchwycenia całości obrazu równie ważne jest na przykład zjawisko bogacenia się społeczeństwa. Dziś Polacy w wieku 50 + dysponują takim samym, zasobnym portfelem, jak osoby z przedziału 18-49 lat. Silversi to kilkanaście milionów konsumentów, co oznacza, że tylko w naszym kraju jest ich więcej niż wszystkich mieszkańców przykładowo Szwecji, Norwegii, Holandii czy Belgii. Nikt nie pominąłby takich rynków, a u nas grupę komercyjną wciąż zamyka „magiczna” liczba 49.•••
• Właśnie ukazała się na rynku książka pt. „Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+” Jest to jedyne jak dotąd tak kompleksowe ujęcie tematu silver marketingu. Podczas debaty odkryjemy niektóre karty z tej encyklopedii wiedzy o rynku senioralnym i przedstawimy badania, które nie były do tej pory nigdzie prezentowane.
• Omówimy zasady marketingu i komunikacji z pokoleniem silver.
• Przedstawimy skuteczne sposoby i dobre praktyki stosowane w tworzeniu narracji i „atlas stereotypów”, których należy się wystrzegać.
• Zatrzymamy się na chwilę przy mediach (przede wszystkim tradycyjnych) i tworzeniu skutecznego planu komunikacji. Internet i pokolenie silver, czyli jak wygląda komunikacja z cyfrowym seniorem, to kolejny temat w dyskusji.
• Zastanowimy się także na jakie produkty, usługi i media będzie za chwilę w tej generacji największe zapotrzebowanie.
• Przedstawimy fragmenty wyniki badań i analiz

Udział w debacie jest nieodpłatny i wymaga REJESTRACJI.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
biuro@kigs.org.pl
tel. 786 200 301

Polzak Marketing 2020

Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing 2020, który w połączeniu z nietypowymi okolicznościami, zobowiązał organizatorów do realizacji wydarzenia w innowacyjnej formie, wykorzystującej wirtualny świat do spotkania z uczestnikami.

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, PSML – Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE, dzięki współpracy z partnerami TSE Studio & Global EXPO oraz Emlab zdecydowali się podjąć wyzwanie i stworzyć wirtualne, innowacyjne wydarzenie. Za jego produkcję i stronę technologiczną odpowiadają TSE Studio, Global EXPO i Emlab. Reżyserem jest Maciej Amanowicz. Organizatorom zależy, by konferencja, jak zawsze była ciekawa merytorycznie, a jednocześnie atrakcyjna pod kątem formy, spełniając warunki przyswajania treści online. Pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.

Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:
• Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
• Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska,
• Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.

Rejestracja na wydarzenie: POLZAK Marketing

 

Kongres For Social Media 2020

Warto wybrać się na Kongres For Social Media 2020, aby jeszcze lepiej zrozumieć marketing społecznościowy w ujęciu biznesowym.
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w Warszawie szykuje się bardzo pracowity i intensywny dzień pod kątem pracy w social media. To wtedy spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych.
Ideą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.
Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Pomaga zrozumieć i ocenić potencjał poszczególnych możliwości, by wykorzystać je później w codziennej praktyce. Sprzyja również nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

Więcej na: www.forsm.pl

NextM

GroupM, grupa reprezentująca agencje mediowe WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare), organizuje pierwszą w Polsce edycję NextM, konferencji poświęconej przyszłości marketingu i technologii. Na NextM wystąpią międzynarodowi eksperci i wizjonerzy - m.in. Bob Hoffman, prześmiewca digitalowej rewolucji; Dr Tu-Lam Pham, obserwator chińskiego biznesu mediowo-reklamowego, czy Aral Balkan, aktywista kontestujący zbawczą rolę nowych rozwiązań cyfrowych.  

Istotną częścią NextM będzie park technologiczny, w którym partnerzy GroupM zaprezentują marketingowe i mediowe nowinki. Częścią parku będzie m.in. strefa mSpark zagospodarowana przez lokalne start-upy.

"Media Marketing Polska" jest partnerem mediowym wydarzenia. Więcej informacji o NextM znajduje się na stronie wydarzenia - http://nextm.com.pl/