Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Polzak Marketing 2020

Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing 2020, który w połączeniu z nietypowymi okolicznościami, zobowiązał organizatorów do realizacji wydarzenia w innowacyjnej formie, wykorzystującej wirtualny świat do spotkania z uczestnikami.

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, PSML – Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE, dzięki współpracy z partnerami TSE Studio & Global EXPO oraz Emlab zdecydowali się podjąć wyzwanie i stworzyć wirtualne, innowacyjne wydarzenie. Za jego produkcję i stronę technologiczną odpowiadają TSE Studio, Global EXPO i Emlab. Reżyserem jest Maciej Amanowicz. Organizatorom zależy, by konferencja, jak zawsze była ciekawa merytorycznie, a jednocześnie atrakcyjna pod kątem formy, spełniając warunki przyswajania treści online. Pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.

Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:
• Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
• Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska,
• Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.

Rejestracja na wydarzenie: POLZAK Marketing

 

Kongres For Social Media 2020

Warto wybrać się na Kongres For Social Media 2020, aby jeszcze lepiej zrozumieć marketing społecznościowy w ujęciu biznesowym.
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w Warszawie szykuje się bardzo pracowity i intensywny dzień pod kątem pracy w social media. To wtedy spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych.
Ideą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.
Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Pomaga zrozumieć i ocenić potencjał poszczególnych możliwości, by wykorzystać je później w codziennej praktyce. Sprzyja również nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

Więcej na: www.forsm.pl

NextM

GroupM, grupa reprezentująca agencje mediowe WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare), organizuje pierwszą w Polsce edycję NextM, konferencji poświęconej przyszłości marketingu i technologii. Na NextM wystąpią międzynarodowi eksperci i wizjonerzy - m.in. Bob Hoffman, prześmiewca digitalowej rewolucji; Dr Tu-Lam Pham, obserwator chińskiego biznesu mediowo-reklamowego, czy Aral Balkan, aktywista kontestujący zbawczą rolę nowych rozwiązań cyfrowych.  

Istotną częścią NextM będzie park technologiczny, w którym partnerzy GroupM zaprezentują marketingowe i mediowe nowinki. Częścią parku będzie m.in. strefa mSpark zagospodarowana przez lokalne start-upy.

"Media Marketing Polska" jest partnerem mediowym wydarzenia. Więcej informacji o NextM znajduje się na stronie wydarzenia - http://nextm.com.pl/

Akademia Marketingu

Ostatnie dni pozostały do rozpoczęcia czwartej edycji Akademii Marketingu. Tym razem konferencja, ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie - jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.

Akademia Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia, a w puli zostały ostatnie wejściówki na
konferencję. Więcej informacji na www.akademiamarketingu.edu.pl

Gala Kreatura 2019

Gala Kreatura 2019

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Gala konkursu odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14, Warszawa.

• Rozpoczęcie: 19:30
• Wręczenie nagród: 20:00

Więcej na www.kreatura.pl

MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W ten sposób wyznaczane są standardy kampanii interaktywnych w Polsce. Konkurs adresowany zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI. Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. 

Więcej: www.mixx-awards.pl

Forum Marketingu Zintegrowanego

5–6 listopada br. w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ). Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Więcej: www.fmz.smb.pl

MMP Insight Day 2019

Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite", nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści.

Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają.
Wysłuchamy ekspertów, którzy przybliżą świat gamingu, opowiedzą o tym, jak streaming zmienia sposób konsumpcji mediów, porozmawiamy o kanałach social media używanych przez pokolenie Y i Z. Nie zabraknie case studies marek, które w skuteczny sposób trafiły ze swoim przekazem do młodej generacji.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● badaczy rynku
● retailerów ● agencje reklamowe ● agencje digital i social media ● producentów kontent
● a także przedstawicieli nadawców i wydawców, którzy ze swoimi treściami chcą dotrzeć do młodych ludzi.

Więcej na www.insightday.pl

Kreatura 2019

Zapraszamy do udziału w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2019
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 22 października.

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali,
która odbędzie się 28 listopada 2019 roku w Warszawie.

Więcej na www.kreatura.pl

Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: What oraz Why. Każda kategoria ma jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski, creative director w McCann Worldgroup Polska, będzie oceniał prace z kategorii What, a Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, prace z kategorii Why.
Jury kategorii What będzie szukało wśród prac konkursowych odpowiedzi na pytanie, co jest ich wartością dodaną i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji. Takich rozwiązań będą oczekiwali członkowie jury, analizując nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craft. Przewodniczącą jury jest Tiffany Rolfe, EVP oraz CCO w R/GA w USA.
Z kolei członkowie jury oceniającego prace z kategorii Why oceni zgłoszone prace pod kątem powodu, dlaczego przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa? To będzie główny wyznacznik projektów zgłoszonych w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good. Przewodniczącym został Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro.
W tym roku po raz pierwszy jury przyzna nagrodę Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego manifestem wybranej kultury lub społeczności. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Festiwal odbędzie się w dniach 17-18 października 2019 w Portorożu. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji na: www.goldendrum.com

XI edycja konferencji HRcamp

Już 17 października odbędzie się największa konferencja HR w Polsce. To XI edycja kultowej konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. Świetna okazja do zdobycia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

HRcamp to największa konferencja branżowa w Polsce, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. To przede wszystkim szansa na spotkanie autorytetów branży HR i employer brandingu z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

Konferencja skierowana jest do specjalistów działów HR, EB, marketingu, działów szkoleń i rozwoju oraz dyrektorów, managerów i osób decyzyjnych z polskich i międzynarodowych organizacji.

W tym roku gościć będziemy prelegentów z takich firm jak: Unilever, Lidl, OLX, McDonald’s, Talentuno, Capgemini, JYSK, Circle K, Philip Morris International, KFC, mBank, Microsoft, Intel, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, AON, Amrest, 7N, Link4, Aviva, Contman.

Więcej na: www./hrcamp.pl

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

Mobile Trends Conference

 

Mobile Trends Conference for banking to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o sektorze finansowym i bankowym. Wydarzenie będzie niezwykłe również ze względu na swoją lokalizację. Po raz pierwszy MTC zagości w Warszawie! W dniach 3-4 października 2019 roku spotkamy się w Kinotece. Sprawdź, dlaczego nie możesz tego przegapić!

Mobile Trends Conference to święto branży mobile, na którym pojawiają się wszyscy najważniejsi gracze. W Kinotece spotkają się praktycy, by wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy.

Przyjdź, spotkaj wyjątkowych ludzi, poszerz swoją wiedzę, zainspiruj się i nawiąż nową współpracę biznesową!

www.banking.mobiletrends.pl

 

 

Business Insider Trends Festival

BUSINESS INSIDER TRENDS FESTIVAL
– najważniejsza konferencja biznesowa w regionie CEE jesienią w Polsce

Business Insider Polska już po raz drugi organizuje międzynarodową konferencję Business Insider Trends Festival, która stanowi okazję do spotkania z polskimi i międzynarodowymi wizjonerami biznesu przyszłości. Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 października br. w Warszawie. Obecność na Konferencji potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson,  coach i trener przywództwa i zespołów.

www.trendsfestival.pl