Next Day Week 2021

NEXT DAY WEEK
NOWY KONSUMENT, NOWE WARTOŚCI
O trendach, zmianach i zupełnie nowych zjawiskach konsumenckich oraz ich wpływie na biznesową rzeczywistość.

Next Day Week to wielowymiarowy projekt, którego organizatorami są magazyny „Handel", „Media Marketing Polska" oraz „Food Service". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia zaprezentować metatrendy, podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji.
Konsolidacja sił trzech redakcji oraz wiedzy eksperckiej zaproszonych gości pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na zmiany, jakie zachodzą w branżach retail, HoReCa i marketingowej.
Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek oraz analizy nowych zjawisk.
Codziennie w godzinach 11:00-13:00 będziemy prezentować ciekawe treści w różnorodnych formatach dziennikarskich: artykułach, podcastach i materiałach wideo, które zamieścimy na portalach i w social mediach magazynów „Handel", „Food Service" oraz „Media Marketing Polska".

Więcej na www.nextdayweek.pl

13. Forum Marketingu Zintegrowanego

9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!

W hubie FMZ pod patronatem Polskie Stowarzyszenie Marketingu, opowiemy o tym, że wszystko komunikuje i podkreślimy wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

Podczas konferencji FMZ zostaną zaprezentowane sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w trzech kontekstach Data driven marketing:
- keynote #1 – Eco driven marketing
- keynote #2 – Omnichannel technology
- keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Więcej na www.fmz.smb.pl

11. edycja Filmteractive Festival

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.

Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.

Więcej na www.filmteractive.eu

Konferencja Shopper Day 2021

Piąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.

Na naszej konferencji Shopper Day przybliżymy zjawiska związane ze zmianami w retailu – będziemy mówić o efektywnej komunikacji marek i retailerów, budowaniu lojalności, realizowaniu sprzedaży. Ta konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które jednak mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli "końcu cookies" i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie.

Więcej: www.shopperday.pl

Kongres Sport Biznes Polska

Kongres Sport Biznes Polska łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Jego głównym celem jest połączenie trzech podstawowych filarów: edukacji, integracji i promocji, które wspólnie przyczyniają się do rozwoju branży sportu i biznesu sportowego w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.

 Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowaliśmy we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38

Jesienna edycja Kongresu to także nowy format, zawierający zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje konkretnych case studies.  Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:

  1. Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie,
  2. Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  3. Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
  4. Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
  5. Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

Więcej na www.sbpolska.pl

XIX edycja Złotych Spinaczy - webinar

Właśnie rozpoczęliśmy zapisy na webinar dla zgłaszających projekty do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Spotkanie odbędzie się 13 lipca, w godzinach 10:00-11:30.

Podczas spotkania omówione zostaną:
- najważniejsze zasady udziału w tegorocznej edycji konkursu,
- sposoby wypełniania formularza zgłoszeniowego oraz przygotowywania materiałów do II etapu,
- kryteria oceny projektów.

W trakcie webinaru uczestnicy będą mieli również możliwość zapoznania się z wybranymi projektami nagrodzonymi w ostatnich latach Złotymi Spinaczami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja za pośrednictwem platformy CONREGO, Partnera Technologicznego ZFPR.

Zarejestruj się: https://zlotespinacze.conrego.com

Gala Golden Arrow 2021

Gala konkursu Golden Arrow 2021

Podczas gali wręczymy także nagrody redakcji „Media Marketing Polska”:
• agencja marketingu zintegrowanego roku
• agencja digital roku

Transmisja na LIVE Facebooku MMP:
24 czerwca 2021
godz.: 19.30

OGLĄDAJ TUTAJ ›

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych

NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA

Pierwsza taka gala (wyjątkowa) i (zapewne) ostatnia – nie ma ograniczeń, nie ma biletów – zapraszamy wszystkich!

Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się,
aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
● CMO Roku
● Marka Roku
● Marketer Roku
● Agencja Reklamowa Roku
● Dom Mediowy Roku

Więcej: www.gala.media.com.pl

Kongres For Social Media!

Rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media! Tym razem wyjątkowa formuła wydarzenia, ponieważ prelekcje będą trwać przez 2 dni!

27 i 28 maja, 14 wykładów, każdy dot. działań w mediach społecznościowych.

Kongres forsm odbywa się od 2013 roku i jest bardzo wysoko oceniany przez uczestników poprzednich edycji.

Misją i wizją kongresu jest szerzenia wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy.

Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych.

Dlaczego warto wziąć udział?
- Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami w Świecie social media.
- Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
- Zobaczysz jak działa konkurencja.
- Zainspirujesz się i otrzymasz porady!
- Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
- Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!

Więcej: www.forsm.pl

KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

Więcej: www.sbpolska.pl

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego to nowe wydarzenie branżowe, które ma szeroko pokazać aspekty relacji producenta z siecią handlową.

Do udziału w nim zostały zaproszone różne podmioty działające na rynku handlu spożywczego. Prezentacje podczas Kongresu pokażą obraz zależności dostawca-sklep z kilku perspektyw. Będzie można też odwiedzać wirtualne stoiska producentów oraz sieci handlowych – pozwoli to poznać bliżej działanie wielu firm oraz wymienić się doświadczeniami podczas czatów.

Wydarzenie zakończy się dyskusją z udziałem ekspertów i praktyków dotyczącą łańcucha dostaw.

Udział w Kongresie jest bezpłatny.

Szczegóły na stronie www.kongreshandlu.pl

Multiscreen Day 2021

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent.

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy  się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

Więcej: www.multiscreenday.pl

Zielony Tydzień

Zielony Tydzień
» dla konsumentów: 19-25 kwietnia
» dla sklepów i producentów: 12-19 kwietnia

Zielony Tydzień Polskiej Izby Żywności Ekologicznej to akcja zachęcająca do zakupu ekożywności związana z Międzynarodowym Dniem Matki Ziemi 22 kwietnia. To także akcja, dzięki której sklepy PIŻE będą mogły w promocyjnych cenach nabyć produkty od producentów PIŻE.

W Zielony Tydzień mogą zaangażować się członkowie PIŻE – sklepy (online i stacjonarne) i producenci, ale akcja przede wszystkim skierowana jest do osób, które dbają albo chcą zacząć dbać o naszą planetę – czyli do konsumentów.

Działając w ramach swoich celów statutowych, Polska Izba Żywności Ekologicznej planuje szerokie działania związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Matki Ziemi 22 kwietnia. Jest to szczególne święto przypominające o tym, że powinniśmy dbać o naszą planetę, zwłaszcza w dobie globalnego ocieplenia.

Do 25 marca przyjmowane są zgłoszenia od sklepów i producentów, którzy chcą wziąć udział w kampanii promocyjnej – czyli działania w mediach społecznościowych, publikacja u patronów medialnych.

Więcej informacji na: https://jemyeko.com/zielony-tydzien/

The BrandCasters

Zapraszamy na wydarzenie THE BRANDCASTERS - ONLINE CHALLENGE, podczas którego pokażemy kulisy nowego podejścia do wydarzeń online oraz opowiemy, kim jest i dlaczego WARTO BYĆ BRANDCASTEREM!

Tak! Przy wsparciu specjalistów z branży komunikacyjnej marki mogą współcześnie stać się profesjonalnymi brandcasterami, aby w spójny i ciągły sposób zacierać granicę między dobrze spędzonym czasem, a konsumowaniem przekazu marketingowego!

TO NOWE SPOJRZENIE NA E-EVENTY I KOMUNIKACJĘ MARKI!

Więcej na: www.brandcasters.imagine-nation.pl

Forum Zakupy - Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!

Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!
Z usług działu zakupów korzystają prawie wszyscy w firmie, mało kto jednak rozumie, że efekt ich pracy – często niewidoczny na pierwszy rzut oka – ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej organizacji. To przede wszystkim strategiczne planowanie wydatków, szukanie oszczędności, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami czy negocjowanie warunków współpracy.

W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie, z drugiej strony może być kluczowe dla funkcjonowania firmy w kryzysie. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby chronić organizację przed zewnętrznymi zagrożeniami takimi jak zmiany geopolityczne czy pandemia. Działy zakupów mogą skutecznie wspierać firmę poprzez ograniczanie ryzyka, generowania oszczędności i znajdowania innowacyjnych rozwiązań w dobie niepewności.

Weź udział w Forum Zakupy:
• dowiesz się, jak współpracować z całą organizacją by wypracować oszczędności,
• poznasz strategie zakupowe skuteczne w "nowej rzeczywistości",
• przygotujesz się na różne kryzysy w przyszłości,
• sprawdzisz, czy dział zakupów może być bardziej ekologiczny,
• nauczysz się automatyzować procesy, by chronić łańcuchy dostaw,
• dowiesz się, jak UOKiK walczy z zatorami płatniczymi i co to oznacza dla Twojej firmy.

Posłuchaj praktyków, skorzystaj z doświadczenia m.in.: mBanku, eobuwie.pl, Grupy Żywiec, ArcelorMittal Poland, Belini Group Poland, RUCHu.

Więcej: www.ForumZakupy.pl

Zapraszamy!