Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznamy także nagrody dla CMO Roku i Marki Roku.

Nagrody są przyznawane w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat tego rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe. Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w naszym kraju.

www.gala.media.com.pl

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

Konferencja Augmented Advertising & Sales

  Pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce.
Współczesny konsument, przemieszczający się pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym, wpływa na modele biznesowe firm. Szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najpraktyczniejsza konferencja, która będzie w całości poświęcona wykorzystaniu tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – "Augmented Advertising & Sales CEE”.

Szczegóły: www.arconference.eu

MULTISCREEN DAY 2019

„Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO" - napisał niedawno Netflixw liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day będziemy zastanawiać się jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

 

 

W programie:
● Nie tylko 30-s spot - niestandardowe formy obecności marek w telewizji
● Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek
● Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje rynek?
● Gaming - zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera
● wyniki badania (Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna)
● Sport na wielu ekranach
● Wideo w social media

ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● nadawców tv
● wydawców internetowych ● agencje reklamowe ● agencje digital
● agencje kreatywne ● studia produkcyjne ● producentów kontentu

Więcej na www.multiscreenday.pl

I ❤ Marketing

 

 

13-15 marca w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji I ❤ Marketing.

Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja konferencji I ❤ Influencer.
Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach i nadchodzących zmianach w marketingu.
Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

Szczegóły na: www.sprawnymarketing.pl

Food Service Summit 2019

Food Service Summit 2019
Rozdajemy karty sukcesu.

6. edycja „Food Service Summit" – największej ogólnopolskiej konferencji branży HoReCa.
♦ intensywna wymiana praktycznej wiedzy i doświadczeń
♦ warsztaty i wykłady prowadzone przez wybitnych prelegentów
♦ integracja 300 zaangażowanych uczestników, także podczas wieczornego koktajlu

5 marca 2019 roku
Mała Warszawa, (ul. Otwocka 14, Warszawa)

Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit" jest odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce. Różnorodny i bogaty program konferencji to gratka zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa, marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu.

Zagraj z nami już 5 marca 2019 r.

Więcej na www.foodservicesummit.pl

Lürzer’s Grand Slam

A festival like no other. The new edition of Lürzer’s Grand Slam.

Lürzer’s Archive proudly presents the second edition of Lürzer’s Grand Slam - the only advertising festival that rewards the best ideas in the world with Prize Money. A unique award that directs 60% of all its earnings acquired from the submissions for the Bronze, Silver and Gold winners.

Moreover, all entrants get a free Lürzer’s Archive free subscription for 1 year.

Submissions are open from mid-October 2018 until the end of January 2019.

Entrants can choose from 37 sub-categories and 7 main groups: Film, Print & Outdoor, Digital, Direct & Activation, Audio & Sound, Photography and Campaign.

Jury:
This year, the festival has a stellar jury directed by non-other than the legendary adman Washington Olivetto.

Important Dates:
Earlycomers 16 November 2018
Mid comers 18 January 2019
Latecomers 31 January 2019
Winners announcement, February 2019

We invite you to discover more about the festival on www.luerzersgrandslam.com and hope you will find this unique festival news worthy.

Gala Kreatura 2018!

Zapraszamy do udziału w 22. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2018!
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 11 października.

Nagrody 22. edycji konkursu Kreatura 2018 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali,
która odbędzie się 22 listopada 2018 roku w Warszawie.

www.konkurs.kreatura.pl

 

 

Imagination Day 8

Imagination Day to całodzienna konferencja, odbywająca się 19 listopada w Warszawie, podczas której najwybitniejsi eksperci, niezwykli artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim bezcennym doświadczeniem.

Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który 22 listopada pokazywany jest w ośmiu różnych miastach Polski, w kinach sieci Multikino.

Te dwa wydarzenia: seminaria oraz pokaz tworzą platformę inspiracji, która w pełni dedykowana jest kreowaniu niepowtarzalnej atmosfery pasji i dzielenia się wiedzą. Już po raz ósmy ID dedykujemy marketerom chłonnym wiedzy, trendsetterom chcącym wyprzedać konkurencję, klientom pragnącym dawki inspiracji i wszystkim tym, którzy zawodowo bądź zupełnie prywatnie interesują się marketingiem, sztuką lub pragną poszerzać swoje horyzonty!

Nie może Cię z nami zabraknąć!

www.imaginationday.pl

Shopper Day

Shopper Day
Nowe narzędzia w shopper marketingu, lojalności i e-commerce

Zmieniające się realia handlu, ale przede wszystkim potrzeby, oczekiwania i motywacje zakupowe klientów to dla marketerów i ich agencji, a także detalistów nieustająca próba sił.

Co zrobić, aby klient kupił produkt, jak przewidzieć decyzje oraz kreować jego nawyki zakupowe?

Zapraszamy na Shopper Day!

www.shopperday.pl

Kreatura 2018!

Zapraszamy do udziału w 22. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2018!
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 11 października.

Nagrody 22. edycji konkursu Kreatura 2018 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali,
która odbędzie się 22 listopada 2018 roku w Warszawie.

www.konkurs.kreatura.pl

B2Beat – branża spotyka się w Hulakula!

„B2Beat…” – branża eventowa, reklamowa i media ponownie spotykają się w Hulakula! Zarejestruj swój udział w Branżowym Turnieju Bowlingowym!
Po sukcesie ubiegłorocznej edycji Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta kontynuuje projekt „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula!”, czyli imprezy skierowanej do osób, które zawodowo zajmują się eventami, reklamą i mediami.

Już 3 października branża ponownie będzie się bawiła w Hulakula.

Rejestracji drużyny można dokonać już teraz na stronie: Rejestracja

Gala konkursu Golden Arrow 2018

Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

W programie wręczenie nagród:
• Golden Arrow
• Agencji Marketingu Zintegrowanego
• Agencji Interaktywnej

www.goldenarrow.pl

Turniej GetResponse Cup

Już 16 czerwca w Postołowo Golf Club odbędzie się pierwsza edycja turnieju golfowego GetResponse Cup.

To pierwsze tego typu wydarzenie, które łączy ze sobą sportową rozgrywkę z biznesowym networkingiem. Podczas spotkania zawodnicy będą mieli okazję do nawiązania wartościowych znajomości z ekspertami z branży digital oraz wymiany profesjonalnych doświadczeń.

Równolegle do turnieju na terenie obiektu odbędzie się bowiem Akademia Golfa – zajęcia dla gości ze świata online marketingu i e-commerce, którzy pod czujnym okiem trenerów PGA PRO będą mogli zapoznać się z podstawami tego sportu.

Organizatorzy wraz z partnerami i głównymi sponsorami wydarzenia, bankiem Citi Handlowym oraz Mercedes-Benz BMG Goworowski, przygotowali dla uczestników atrakcyjne nagrody, m.in.
Mercedesa klasy A,
wyjazd do luksusowego hotelu,
vouchery na weekend z marką Mercedes-Benz,
wizytę na luksusowym statku Queen Elisabeth,

….i znacznie więcej!

Więcej informacji oraz zapisy na stronie www.getresponsecup.pl

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe

24 maja 2018
Mała Warszawa
ul. Otwocka 14

Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

Już 24 maja redakcja „Media & Marketing Polska" uhonoruje najlepsze agencje nagrodzone w 17 edycji raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". To najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej.
Od 17 lat wspólnie z firmą Kantar Millward Brown badamy satysfakcję klientów z usług agencyjnych.
W tym roku badanie objęło wywiady z ponad 1,2 tys., marketerów - menedżerów wysokiego i średniego szczebla, a w raporcie znajdą się wyniki badań i portrety ponad 130 agencji i domów mediowych.

Wręczenie nagród:
• Agencja Reklamowa Roku
• Dom Mediowy Roku
• Agencja Eventowa Roku wg. "Media & Marketing Polska"
• Marka i Marketer Roku

Szczegóły na: www.gala.media.com.pl