Multiscreen Day 2024

Multiscreen Day 2024
AI zmienia media i reklamę

23 kwietnia 2024

Najlepszy trening twojej niesztucznej inteligencji na aktualnych danych rynkowych!

W tegorocznej (9. już) edycji konferencji m.in.:
➤ premiera badania Multiscreen Factor przygotowanego przez firmę Kantar na zlecenie „Media Marketing Polska”
➤ czy sztuczna inteligencja będzie pisać za nas scenariusze filmów, seriali i... spotów reklamowych?
➤ FMCG w świecie reklamy wideo
➤ influencer marketing po #PandoraGate
oraz wiele innych topowych w świecie streamingu zagadnień.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Gala Kreatura 2023

Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 30 listopada 2023 w Małej Warszawie ul. Otwocka 14.

Więcej na www.kreatura.pl

Konferencja Shopper Day 2023

Shopper Day 2023 to już siódma edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w handlu we wszelkich jego odmianach: tradycyjnej, e-commerce i unified commerce (omnichannel)

Dwa czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska" oraz „Handel" – połączyły siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowały program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których rozumienie pomoże markom i detalistom w odniesieniu sukcesu rynkowego.

AI zdominowało ostatnio dyskusje na temat przyszłości prawie wszystkich dziedzin ludzkiej aktywności, w tym biznesu, marketingu, pracy i rozrywki. Sztuczna inteligencja wywrze też z pewnością znaczący wpływ na handel i e-handel, na to jak gromadzone są dane o konsumentach, prezentowane oferty i jak wygląda komunikacja z użytkownikiem. AI łączy się na wiele sposobów ze strategiami omnichannel czy unified commerce, a także z postępującą personalizacją doświadczeń użytkowników. 

Mając na uwadze powyższe zjawiska, podczas kolejnej edycji konferencji Shopper Day
wraz z zaproszonymi ekspertami odpowiemy m.in. na pytania:
● jakie są strategie detalistów w obliczu oczekiwania konsumentów, że ich doświadczenie będzie spójne i “smooth” w różnych kanałach zakupowych?
● jak utrzymać lojalność konsumentów i jednocześnie zadbać o ich poczcie, że prywatność i dane osobowe są odpowiednio chronione?
● jak odpowiedzieć na wyzwania stawiane przez inflację i niepewność konsumentów odnośnie do sytuacji makroekonomicznej?

Więcej na www.shopperday.pl

Gala Agencji Public Relations ’23

Magazyn „Media Marketing Polska" po raz pierwszy wręczy nagrody dla branży PR podczas uroczystej specjalnej gali!

Redakcja już od sześciu lat w corocznym raporcie specjalnym „Agencje PR" publikuje wyniki badań satysfakcji klientów agencji public relations działających na polskim rynku oraz przyznaje im nagrody i wyróżnienia.

Raport powstaje co roku na podstawie:
– badania satysfakcji klientów przeprowadzonego przez firmę IRCenter na zlecenie „MMP"
– deklaracji agencji w ustandaryzowanych ankietach
– wiedzy dziennikarzy „MMP" na temat poszczególnych firm zdobywanej podczas codziennej pracy nad magazynem
oraz serwisami MMP24.pl i MMPOnline.pl.

Próbę wyjściową do badania satysfakcji klientów stanowią listy klientów przesłane redakcji „MMP" przez agencje PR. Każdego roku informacje są aktualizowane. W tegorocznej fali badania przeprowadzono wywiady na próbie 262 klientów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla.
Z każdym rokiem liczba znaczących graczy na rynku rośnie, a zmiany są dynamiczne, dlatego warto śledzić informacje i być na bieżąco, regularnie czytając „Media Marketing Polska" oraz nasze serwisy.

W tym roku oprócz raportu „Agencje PR", który ukaże się razem z „Media Marketing Polska" 9/2023, w październiku odbędzie się branżowa gala – wszystko po to, aby jeszcze bardziej uhonorować najlepsze agencje oraz zintegrować branżę: agencje, klientów i media.

W programie gali wręczenie nagród i wyróżnień dla:
Agencji PR Roku (na podstawie badania)
oraz nagrody redakcyjne:
Osobowości PR Roku
Zespołu PR Roku

Więcej na www.galapr.media.com.pl

Gala Golden Arrow 2023

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Marketingu – Golden Arrow. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.

W konkursie udział biorą agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które zlecały lub realizowały kampanię z zakresu marketingu bezpośredniego.

Gala konkursu Golden Arrow to wydarzenie biznesowe, które od niemal dekady gromadzi firmy zajmujące się szeroko pojętą branżą komunikacji marketingowej oraz ich klientów.

 ➤ Gala konkursu odbędzie się 22 czerwca 2023 r. w Hotel Verte, ul. Podwale 3/5, Warszawa.

Rozpoczęcie części oficjalne (wręczenie nagród): 19:30
Bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród:
• Golden Arrow 2023
• Agencji Marketingu Zintegrowanego 2023
• Agencji Digital 2023

Szczegóły: www.goldenarrow.pl

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych

NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych to coroczne wydarzenie, podczas którego magazyn „Media Marketing Polska" wręcza najważniejsze branżowe nagrody oraz prezentuje wyniki największego na rynku badania satysfakcji klientów agencji.

Od blisko 25 lat redakcja „Media Marketing Polska" wraz z firmą Kantar przeprowadza badanie pośród 150 agencji z polskiego rynku na próbie około 2500 marketerów wysokiego i średniego szczebla. Dzięki ustandaryzowanej metodologii śledzimy najważniejsze trendy w pracy agencji i dzięki temu możemy rzetelnie zinterpretować wyniki.

Finałem projektu jest szczegółowy raport publikowany na łamach „Media Marketing Polska" oraz uroczysta gala wręczenia nagród wyróżnionym firmom i osobom, szczególnie wybijającym się na tle branży w danym roku.

Co czyni nasze nagrody wyjątkowymi?
To połączenie twardych danych statystycznych, wiedzy i dziennikarskiego doświadczenia redaktorów z uznaniem innowacyjności oraz wyróżniających się praktyk i taktyk biznesowych w mediach i reklamie. Uwzględniamy wyniki badania, dane finansowe, informacje o biznesie firmy, które redakcja gromadzi przez cały rok, przygotowując magazyn oraz serwis serwisy.

Wśród licznych wyróżnień przyznajemy najcenniejsze na rynku statuetki:
• Agencji Reklamowej Roku
• Domu Mediowego Roku

a także tytuły:
• Marki Roku
• Marketera Roku.
• CMO Roku

Przy nagradzaniu marek i marketerów bierzemy pod uwagę ich wyniki rynkowe, innowacyjność, jakość komunikacji,
relacje z agencjami, a także aspekt CSR. Opieramy się na danych m.in. Nielsena, GfK czy Publicis Groupe. Tytuł CMO to wyróżnienie dla osobowości marketingowej roku.

Więcej na www.gala.media.com.pl

Multiscreen Day 2023

MULTISCREEN DAY 2023
OD ADDRESSABLE TV DO ZAPPINGU

SKUTECZNA KOMUNIKACJA MAREK W ŚWIECIE MEDIÓW HYBRYDOWYCH, DIGITALU, SOCIAL MEDIÓW I GAMINGU.

Słowo „hybryda" towarzyszy naszej branży coraz częściej. I nie dotyczy to wyłącznie hybrydowej pracy, jaka została nam w spadku po okresie pandemii. Zdajemy sobie dziś sprawę, że chociaż digital rozwija się bardzo szybko, to telewizja, także ta linearna, zostanie z nami na długo, zwłaszcza w naszym regionie Europy. Mieszają się także modele biznesowe. W tym roku czeka nas prawdopodobnie polska premiera serwisów VoD wspieranych reklamami, w tym Netfliksa. Ale warto też zauważyć, że serwisy VoD eksperymentują także z transmisjami kanałów linearnych. Wideo – tym razem w pionie – stało się językiem social mediów, a metaverse manifestuje się nie w specjalnym świecie wirtualnym, ale grach takich jak „Fortnite" czy „Brawl Stars".

Na Multiscreen Day 2023 postaramy się odpowiedzieć na pytanie: jak w tym skomplikowanym krajobrazie medialnym dotrzeć do konsumenta i prowadzić skuteczną komunikację?
Doświadczeniami podzielą się marketerzy, badacze, media, domy mediowe i agencje.

więcej na www.multiscreenday.pl

Gala Kreatura 2022

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2022.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Więcej na www.kreatura.pl

Forum Gospodarki Cyfrowej „Płatności w e-commerce – stan po pandemii i w nowej rzeczywistości”

Forum Gospodarki Cyfrowej, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jest jednym z najważniejszych spotkań ekspertów branży e-commerce.

Tegoroczna edycja  – Płatności w e-commerce – skupi się na bardzo ważnych w obecnych czasach tematach -stanie po pandemii oraz nowych realiach. Podczas konferencji zostaną przedstawione też wyniki dot. płatności w e-commerce, które stale aktualizowane są coraz to kolejnymi raportami.

Wydarzenie będzie najważniejszym spotkaniem liderów polskiej branży e-commerce w Polsce, miejscem wymiany informacji z zakresu wyzwań gospodarki cyfrowej oraz przyszłości płatności cyfrowych.

Więcej na www.forumgc.pl

Shopper Day 2022

Shopper Day 2022 to już piąta edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w retailu - w wydaniu online oraz multichannel. Dwa czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska" oraz „Handel" - łączą siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowują program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów.

więcej na www.shopperday.pl

Gala Golden Arrow 2022

Gala wręczenia nagród odbędzie się
23 czerwca 2022.

Szczegóły wkrótce na www.goldenarrow.pl

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych

NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA

Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się, aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
CMO Roku
Marka Roku
Agencja Reklamowa Roku
Dom Mediowy Roku


W 2022 możemy już odetchnąć od okoliczności pandemii i spotkać się na żywo!
Najpierw część oficjalna, a potem długo oczekiwane branżowe (i nie tylko) rozmowy przy koktajlach na hotelowym tarasie.

Zapraszamy Was na niepowtarzalną imprezę w letnim klimacie!

Wszystkich, którzy nie będą mogli spotkać się z nami osobiście – zapraszamy do obejrzenia
transmisji live na kanale Facebook MMP Online.

Zobacz kto zwycięży - 1 czerwca godz. 19.00!

Więcej: www.gala.media.com.pl

Multiscreen Day 2022

OD FAKE NEWSÓW DO LOVE BRANDÓW
NOWE WYZWANIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI NA WIELU EKRANACH

Mimo trudnych ostatnio okoliczności zewnętrznych, świat mediów nie zwalnia, a branże TV, digital i social media prześcigają się w nowych pomysłach na zatrzymanie uwagi odbiorców. Multiscreen Day to jedyna konferencja w Polsce, która pochyla się nad najnowszymi trendami i gorącymi tematami, którymi żyje cała branża wideo. Poznaj efektywne strategie i unikatowe narzędzia, które zmieniają rynek reklamy.

Więcej: www.multiscreenday.pl

Next Day Week 2021

NEXT DAY WEEK
NOWY KONSUMENT, NOWE WARTOŚCI
O trendach, zmianach i zupełnie nowych zjawiskach konsumenckich oraz ich wpływie na biznesową rzeczywistość.

Next Day Week to wielowymiarowy projekt, którego organizatorami są magazyny „Handel", „Media Marketing Polska" oraz „Food Service". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia zaprezentować metatrendy, podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji.
Konsolidacja sił trzech redakcji oraz wiedzy eksperckiej zaproszonych gości pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na zmiany, jakie zachodzą w branżach retail, HoReCa i marketingowej.
Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek oraz analizy nowych zjawisk.
Codziennie w godzinach 11:00-13:00 będziemy prezentować ciekawe treści w różnorodnych formatach dziennikarskich: artykułach, podcastach i materiałach wideo, które zamieścimy na portalach i w social mediach magazynów „Handel", „Food Service" oraz „Media Marketing Polska".

Więcej na www.nextdayweek.pl

13. Forum Marketingu Zintegrowanego

9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!

W hubie FMZ pod patronatem Polskie Stowarzyszenie Marketingu, opowiemy o tym, że wszystko komunikuje i podkreślimy wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

Podczas konferencji FMZ zostaną zaprezentowane sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w trzech kontekstach Data driven marketing:
- keynote #1 – Eco driven marketing
- keynote #2 – Omnichannel technology
- keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Więcej na www.fmz.smb.pl