Multiscreen Day 2023
MULTISCREEN DAY 2023
OD ADDRESSABLE TV DO ZAPPINGU
SKUTECZNA KOMUNIKACJA MAREK W ŚWIECIE MEDIÓW HYBRYDOWYCH, DIGITALU, SOCIAL MEDIÓW I GAMINGU.
Słowo „hybryda" towarzyszy naszej branży coraz częściej. I nie dotyczy to wyłącznie hybrydowej pracy, jaka została nam w spadku po okresie pandemii. Zdajemy sobie dziś sprawę, że chociaż digital rozwija się bardzo szybko, to telewizja, także ta linearna, zostanie z nami na długo, zwłaszcza w naszym regionie Europy. Mieszają się także modele biznesowe. W tym roku czeka nas prawdopodobnie polska premiera serwisów VoD wspieranych reklamami, w tym Netfliksa. Ale warto też zauważyć, że serwisy VoD eksperymentują także z transmisjami kanałów linearnych. Wideo – tym razem w pionie – stało się językiem social mediów, a metaverse manifestuje się nie w specjalnym świecie wirtualnym, ale grach takich jak „Fortnite" czy „Brawl Stars".
Na Multiscreen Day 2023 postaramy się odpowiedzieć na pytanie: jak w tym skomplikowanym krajobrazie medialnym dotrzeć do konsumenta i prowadzić skuteczną komunikację?
Doświadczeniami podzielą się marketerzy, badacze, media, domy mediowe i agencje.
więcej na www.multiscreenday.pl
Gala Kreatura 2022
Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2022.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.
Więcej na www.kreatura.pl
Forum Gospodarki Cyfrowej „Płatności w e-commerce – stan po pandemii i w nowej rzeczywistości”
Forum Gospodarki Cyfrowej, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jest jednym z najważniejszych spotkań ekspertów branży e-commerce.
Tegoroczna edycja – Płatności w e-commerce – skupi się na bardzo ważnych w obecnych czasach tematach -stanie po pandemii oraz nowych realiach. Podczas konferencji zostaną przedstawione też wyniki dot. płatności w e-commerce, które stale aktualizowane są coraz to kolejnymi raportami.
Wydarzenie będzie najważniejszym spotkaniem liderów polskiej branży e-commerce w Polsce, miejscem wymiany informacji z zakresu wyzwań gospodarki cyfrowej oraz przyszłości płatności cyfrowych.
Więcej na www.forumgc.pl
Shopper Day 2022
Shopper Day 2022 to już piąta edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w retailu - w wydaniu online oraz multichannel. Dwa czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska" oraz „Handel" - łączą siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowują program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów.
więcej na www.shopperday.pl
Gala Golden Arrow 2022
Gala wręczenia nagród odbędzie się
23 czerwca 2022.
Szczegóły wkrótce na www.goldenarrow.pl
Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA
Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się, aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
● CMO Roku
● Marka Roku
● Agencja Reklamowa Roku
● Dom Mediowy Roku
W 2022 możemy już odetchnąć od okoliczności pandemii i spotkać się na żywo!
Najpierw część oficjalna, a potem długo oczekiwane branżowe (i nie tylko) rozmowy przy koktajlach na hotelowym tarasie.
Zapraszamy Was na niepowtarzalną imprezę w letnim klimacie!
Wszystkich, którzy nie będą mogli spotkać się z nami osobiście – zapraszamy do obejrzenia
transmisji live na kanale Facebook MMP Online.
Zobacz kto zwycięży - 1 czerwca godz. 19.00!
Więcej: www.gala.media.com.pl
Multiscreen Day 2022
OD FAKE NEWSÓW DO LOVE BRANDÓW
NOWE WYZWANIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI NA WIELU EKRANACH
Mimo trudnych ostatnio okoliczności zewnętrznych, świat mediów nie zwalnia, a branże TV, digital i social media prześcigają się w nowych pomysłach na zatrzymanie uwagi odbiorców. Multiscreen Day to jedyna konferencja w Polsce, która pochyla się nad najnowszymi trendami i gorącymi tematami, którymi żyje cała branża wideo. Poznaj efektywne strategie i unikatowe narzędzia, które zmieniają rynek reklamy.
Więcej: www.multiscreenday.pl
Next Day Week 2021
NEXT DAY WEEK
NOWY KONSUMENT, NOWE WARTOŚCI
O trendach, zmianach i zupełnie nowych zjawiskach konsumenckich oraz ich wpływie na biznesową rzeczywistość.
Next Day Week to wielowymiarowy projekt, którego organizatorami są magazyny „Handel", „Media Marketing Polska" oraz „Food Service". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia zaprezentować metatrendy, podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji.
Konsolidacja sił trzech redakcji oraz wiedzy eksperckiej zaproszonych gości pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na zmiany, jakie zachodzą w branżach retail, HoReCa i marketingowej.
Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek oraz analizy nowych zjawisk.
Codziennie w godzinach 11:00-13:00 będziemy prezentować ciekawe treści w różnorodnych formatach dziennikarskich: artykułach, podcastach i materiałach wideo, które zamieścimy na portalach i w social mediach magazynów „Handel", „Food Service" oraz „Media Marketing Polska".
Więcej na www.nextdayweek.pl
13. Forum Marketingu Zintegrowanego
9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!
W hubie FMZ pod patronatem Polskie Stowarzyszenie Marketingu, opowiemy o tym, że wszystko komunikuje i podkreślimy wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.
Podczas konferencji FMZ zostaną zaprezentowane sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w trzech kontekstach Data driven marketing:
- keynote #1 – Eco driven marketing
- keynote #2 – Omnichannel technology
- keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing
Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.
Więcej na www.fmz.smb.pl
11. edycja Filmteractive Festival
Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.
Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.
Więcej na www.filmteractive.eu
Konferencja Shopper Day 2021
Piąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Na naszej konferencji Shopper Day przybliżymy zjawiska związane ze zmianami w retailu – będziemy mówić o efektywnej komunikacji marek i retailerów, budowaniu lojalności, realizowaniu sprzedaży. Ta konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które jednak mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli "końcu cookies" i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie.
Więcej: www.shopperday.pl
Kongres Sport Biznes Polska
Kongres Sport Biznes Polska łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Jego głównym celem jest połączenie trzech podstawowych filarów: edukacji, integracji i promocji, które wspólnie przyczyniają się do rozwoju branży sportu i biznesu sportowego w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.
Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowaliśmy we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38
Jesienna edycja Kongresu to także nowy format, zawierający zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje konkretnych case studies. Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:
- Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie,
- Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
- Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
- Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
- Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce
Więcej na www.sbpolska.pl
XIX edycja Złotych Spinaczy - webinar
Właśnie rozpoczęliśmy zapisy na webinar dla zgłaszających projekty do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Spotkanie odbędzie się 13 lipca, w godzinach 10:00-11:30.
Podczas spotkania omówione zostaną:
- najważniejsze zasady udziału w tegorocznej edycji konkursu,
- sposoby wypełniania formularza zgłoszeniowego oraz przygotowywania materiałów do II etapu,
- kryteria oceny projektów.
W trakcie webinaru uczestnicy będą mieli również możliwość zapoznania się z wybranymi projektami nagrodzonymi w ostatnich latach Złotymi Spinaczami.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja za pośrednictwem platformy CONREGO, Partnera Technologicznego ZFPR.
Zarejestruj się: https://zlotespinacze.conrego.com
Gala Golden Arrow 2021
Gala konkursu Golden Arrow 2021
Podczas gali wręczymy także nagrody redakcji „Media Marketing Polska”:
• agencja marketingu zintegrowanego roku
• agencja digital roku
Transmisja na LIVE Facebooku MMP:
24 czerwca 2021
godz.: 19.30
OGLĄDAJ TUTAJ ›
Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA
Pierwsza taka gala (wyjątkowa) i (zapewne) ostatnia – nie ma ograniczeń, nie ma biletów – zapraszamy wszystkich!
Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się,
aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
● CMO Roku
● Marka Roku
● Marketer Roku
● Agencja Reklamowa Roku
● Dom Mediowy Roku
Więcej: www.gala.media.com.pl