KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

Więcej: www.sbpolska.pl

Kongres For Social Media!

Rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media! Tym razem wyjątkowa formuła wydarzenia, ponieważ prelekcje będą trwać przez 2 dni!

27 i 28 maja, 14 wykładów, każdy dot. działań w mediach społecznościowych.

Kongres forsm odbywa się od 2013 roku i jest bardzo wysoko oceniany przez uczestników poprzednich edycji.

Misją i wizją kongresu jest szerzenia wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy.

Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych.

Dlaczego warto wziąć udział?
- Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami w Świecie social media.
- Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
- Zobaczysz jak działa konkurencja.
- Zainspirujesz się i otrzymasz porady!
- Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
- Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!

Więcej: www.forsm.pl

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych

NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA

Pierwsza taka gala (wyjątkowa) i (zapewne) ostatnia – nie ma ograniczeń, nie ma biletów – zapraszamy wszystkich!

Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się,
aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
● CMO Roku
● Marka Roku
● Marketer Roku
● Agencja Reklamowa Roku
● Dom Mediowy Roku

Więcej: www.gala.media.com.pl

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego to nowe wydarzenie branżowe, które ma szeroko pokazać aspekty relacji producenta z siecią handlową.

Do udziału w nim zostały zaproszone różne podmioty działające na rynku handlu spożywczego. Prezentacje podczas Kongresu pokażą obraz zależności dostawca-sklep z kilku perspektyw. Będzie można też odwiedzać wirtualne stoiska producentów oraz sieci handlowych – pozwoli to poznać bliżej działanie wielu firm oraz wymienić się doświadczeniami podczas czatów.

Wydarzenie zakończy się dyskusją z udziałem ekspertów i praktyków dotyczącą łańcucha dostaw.

Udział w Kongresie jest bezpłatny.

Szczegóły na stronie www.kongreshandlu.pl

Multiscreen Day 2021

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent.

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy  się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

Więcej: www.multiscreenday.pl

Zielony Tydzień

Zielony Tydzień
» dla konsumentów: 19-25 kwietnia
» dla sklepów i producentów: 12-19 kwietnia

Zielony Tydzień Polskiej Izby Żywności Ekologicznej to akcja zachęcająca do zakupu ekożywności związana z Międzynarodowym Dniem Matki Ziemi 22 kwietnia. To także akcja, dzięki której sklepy PIŻE będą mogły w promocyjnych cenach nabyć produkty od producentów PIŻE.

W Zielony Tydzień mogą zaangażować się członkowie PIŻE – sklepy (online i stacjonarne) i producenci, ale akcja przede wszystkim skierowana jest do osób, które dbają albo chcą zacząć dbać o naszą planetę – czyli do konsumentów.

Działając w ramach swoich celów statutowych, Polska Izba Żywności Ekologicznej planuje szerokie działania związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Matki Ziemi 22 kwietnia. Jest to szczególne święto przypominające o tym, że powinniśmy dbać o naszą planetę, zwłaszcza w dobie globalnego ocieplenia.

Do 25 marca przyjmowane są zgłoszenia od sklepów i producentów, którzy chcą wziąć udział w kampanii promocyjnej – czyli działania w mediach społecznościowych, publikacja u patronów medialnych.

Więcej informacji na: https://jemyeko.com/zielony-tydzien/

The BrandCasters

Zapraszamy na wydarzenie THE BRANDCASTERS - ONLINE CHALLENGE, podczas którego pokażemy kulisy nowego podejścia do wydarzeń online oraz opowiemy, kim jest i dlaczego WARTO BYĆ BRANDCASTEREM!

Tak! Przy wsparciu specjalistów z branży komunikacyjnej marki mogą współcześnie stać się profesjonalnymi brandcasterami, aby w spójny i ciągły sposób zacierać granicę między dobrze spędzonym czasem, a konsumowaniem przekazu marketingowego!

TO NOWE SPOJRZENIE NA E-EVENTY I KOMUNIKACJĘ MARKI!

Więcej na: www.brandcasters.imagine-nation.pl

Forum Zakupy - Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!

Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!
Z usług działu zakupów korzystają prawie wszyscy w firmie, mało kto jednak rozumie, że efekt ich pracy – często niewidoczny na pierwszy rzut oka – ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej organizacji. To przede wszystkim strategiczne planowanie wydatków, szukanie oszczędności, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami czy negocjowanie warunków współpracy.

W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie, z drugiej strony może być kluczowe dla funkcjonowania firmy w kryzysie. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby chronić organizację przed zewnętrznymi zagrożeniami takimi jak zmiany geopolityczne czy pandemia. Działy zakupów mogą skutecznie wspierać firmę poprzez ograniczanie ryzyka, generowania oszczędności i znajdowania innowacyjnych rozwiązań w dobie niepewności.

Weź udział w Forum Zakupy:
• dowiesz się, jak współpracować z całą organizacją by wypracować oszczędności,
• poznasz strategie zakupowe skuteczne w "nowej rzeczywistości",
• przygotujesz się na różne kryzysy w przyszłości,
• sprawdzisz, czy dział zakupów może być bardziej ekologiczny,
• nauczysz się automatyzować procesy, by chronić łańcuchy dostaw,
• dowiesz się, jak UOKiK walczy z zatorami płatniczymi i co to oznacza dla Twojej firmy.

Posłuchaj praktyków, skorzystaj z doświadczenia m.in.: mBanku, eobuwie.pl, Grupy Żywiec, ArcelorMittal Poland, Belini Group Poland, RUCHu.

Więcej: www.ForumZakupy.pl

Zapraszamy!

Kongres Sport Biznes Polska

Już 10-12.03.2021 odbędzie się pierwszy Kongres Sport Biznes Polska!
Podczas wydarzenia poruszane będą najważniejsze tematy związane z przyszłością polskiego sportu i biznesu w 2021 roku. Wydarzenie odbędzie się w formule online.

Więcej: www.sbpolska.pl

12. Forum Marketingu Zintegrowanego

Tegoroczny FMZ będzie inny niż wszystkie dotychczasowe, ale też taki sam jak zawsze - bo zawsze dostosowujemy się do bieżących wyzwań rynku. Marketing jutra przyszedł wczoraj.
Wszystko zmienia się bardzo szybko, a my mówimy co robić teraz. Skorzystaj z wiedzy ekspertów m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG, digital oraz doradców z zakresu planowania przyszłości, zarządzania projektami, psychologii biznesu i budowy wizerunku w sieci i tworzenia tekstów marketingowych.

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Dla kogo jest ta konferencja marketingowa?
Forum Marketingu Zintegrowanego to konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Od ponad 11 lat edukujemy poprzez konkretne i merytoryczne wystąpienia przygotowywane przez doświadczonych prelegentów. Na FMZ spotykają się praktycy (w tym laureaci 15. edycji Golden Arrow), a prezentacje przygotowane są w modelu Marketerzy dla Marketerów.

Czego możesz spodziewać się po FMZ?
• 3 paneli tematycznych (inspiracje + casy uhonorowane Golden Arrow) dostosowanych do aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej w kontekście marketingu 360.
• Wsparcia, ożywienia szarych komórek i zaproszenia do aktywnego uczestnictwa
• Poznania opinii innych uczestników rynku dotyczących poruszanych zagadnień (pytania prelegentów do uczestników i odpowiedzi w czasie rzeczywistym).
• Materiałów konferencyjnych do obejrzenia kiedy będziesz miał/a czas
• Ciekawej formy przekazu zrealizowanej w profesjonalnym studiu nagrań (będziemy w telewizji!!)
• Dostępu do FMZ Clinic (zgodnie z wykupionych pakietem)

Więcej na: www.fmz.smb.pl

Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Konferencja in_Digital Marketing & Online meetings 2020

InDM to festiwal wiedzy merytorycznej w całości poświęcony digital marketingowi. Co wyróżnia go w roku 2020? Tym razem nie musisz czekać na ten jeden dzień konferencji, możesz korzystać z zasobu wiedzy już teraz podczas naszych spotkań online. Sprawdź co na Ciebie czeka podczas tego Festiwalu Wiedzy Merytorycznej!

• 40 różnorodnych tematów dot. digital marketetingu!
• Świetna okazja by zadać pytania ekspertom, zarówno podczas konferencji offline jak i podczas wykładów online.
• Możliwość  wybrania opcji All INCLUSIVE i oglądania wykładów online, kiedy tylko masz na to czas!
• Co ważne! Poczujesz nowe inspiracje do działania!

Już od teraz do 24 września odbywają się webinary na żywo! A 30 września spotkamy się w Warszawie na stacjonarnej konferencji, gdzie eksperci zaprezentują się  na 2 różnych scenach! Prelegenci in_DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. To będzie dzień pełen merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy! Podczas spotkania uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W zależności od preferencji, czy specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie.

Wśród tematów m.in.:
✔ Kampania marketingowa - zintegrowany plan content marketingu.
✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
✔ Nieświadome decyzje, podświadome wybory - psychologia w marketingu.
✔ Preferencje zakupowe klientów w social media.
✔ Nowoczesny PR - wyzwania, oczekiwania, pomysły.
✔ Customer journey map  - sztuka budowania dobrej mapy.
✔ Prawidłowa segmentacja klientów - wskazówki i kluczowe wytyczne.
✔ Konkretne zasady Influencer marketingu.
✔ Metodologia i inspiracje jak poznać swojego klienta.
✔ Przemyślane ścieżki komunikacji email marketingowej - case study.
✔ Etapy budowy dobrego media planu okiem praktyka.
✔ Zasady efektywnego UX writing'u.
✔ Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego.
✔ Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty google analytics.
✔ Jak business intelligence i online marketing mogą ze sobą współpracować.
✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikacje video.
✔ Jak zadbać o silny strumień w górnej części lejka sprzedażowego.

Pełny program i rejestracja na: www.inDM.pl

POLAGRA 2020

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jej uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również o charakterze międzynarodowym.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA.

POLAGRA to miejsce prezentacji produktów odpowiadających potrzebom konsumentów, nowych technologii pozwalających utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także rozwiązań, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych i noclegowych. Mianownikiem jest smak wokół którego budowane są nowe relacje biznesowe warunkujące rozwój branży i promocję polskiej żywności zagranicą.

Więcej informacji na: www.polagra.pl

Next Day Summit 2020

Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na najważniejszym wydarzeniu 2020 r., jakim będzie Next Day Summit – Consumer of the Future, pierwszej konferencji pokazującej to, co działo się po wybuchu pandemii koronawirusa. Będziemy omawiać strategie pokoronawirusowe i pierwsze podsumowania tygodni, które zmieniły świat. W centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.

Next Day Summit to więcej niż konferencja.
To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne, które skłaniać będzie dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne na jednej konferencji – opowiedzą o tym, jak będzie wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta.

Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360° spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Więcej: www.nextdaysummit.pl

PR 2021. Challenge accepted!

Jak będzie wyglądał PR 2021?
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

Więcej: www.zfpr.pl