Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Kongres For Social Media 2020

Warto wybrać się na Kongres For Social Media 2020, aby jeszcze lepiej zrozumieć marketing społecznościowy w ujęciu biznesowym.
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w Warszawie szykuje się bardzo pracowity i intensywny dzień pod kątem pracy w social media. To wtedy spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych.
Ideą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.
Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Pomaga zrozumieć i ocenić potencjał poszczególnych możliwości, by wykorzystać je później w codziennej praktyce. Sprzyja również nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

Więcej na: www.forsm.pl

NextM

GroupM, grupa reprezentująca agencje mediowe WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare), organizuje pierwszą w Polsce edycję NextM, konferencji poświęconej przyszłości marketingu i technologii. Na NextM wystąpią międzynarodowi eksperci i wizjonerzy - m.in. Bob Hoffman, prześmiewca digitalowej rewolucji; Dr Tu-Lam Pham, obserwator chińskiego biznesu mediowo-reklamowego, czy Aral Balkan, aktywista kontestujący zbawczą rolę nowych rozwiązań cyfrowych.  

Istotną częścią NextM będzie park technologiczny, w którym partnerzy GroupM zaprezentują marketingowe i mediowe nowinki. Częścią parku będzie m.in. strefa mSpark zagospodarowana przez lokalne start-upy.

"Media Marketing Polska" jest partnerem mediowym wydarzenia. Więcej informacji o NextM znajduje się na stronie wydarzenia - http://nextm.com.pl/

Akademia Marketingu

Ostatnie dni pozostały do rozpoczęcia czwartej edycji Akademii Marketingu. Tym razem konferencja, ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie - jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.

Akademia Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia, a w puli zostały ostatnie wejściówki na
konferencję. Więcej informacji na www.akademiamarketingu.edu.pl

Gala Kreatura 2019

Gala Kreatura 2019

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Gala konkursu odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14, Warszawa.

• Rozpoczęcie: 19:30
• Wręczenie nagród: 20:00

Więcej na www.kreatura.pl

MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W ten sposób wyznaczane są standardy kampanii interaktywnych w Polsce. Konkurs adresowany zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI. Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. 

Więcej: www.mixx-awards.pl

Forum Marketingu Zintegrowanego

5–6 listopada br. w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ). Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Więcej: www.fmz.smb.pl

MMP Insight Day 2019

Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite", nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści.

Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają.
Wysłuchamy ekspertów, którzy przybliżą świat gamingu, opowiedzą o tym, jak streaming zmienia sposób konsumpcji mediów, porozmawiamy o kanałach social media używanych przez pokolenie Y i Z. Nie zabraknie case studies marek, które w skuteczny sposób trafiły ze swoim przekazem do młodej generacji.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● badaczy rynku
● retailerów ● agencje reklamowe ● agencje digital i social media ● producentów kontent
● a także przedstawicieli nadawców i wydawców, którzy ze swoimi treściami chcą dotrzeć do młodych ludzi.

Więcej na www.insightday.pl

Kreatura 2019

Zapraszamy do udziału w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2019
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 22 października.

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali,
która odbędzie się 28 listopada 2019 roku w Warszawie.

Więcej na www.kreatura.pl

Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: What oraz Why. Każda kategoria ma jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski, creative director w McCann Worldgroup Polska, będzie oceniał prace z kategorii What, a Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, prace z kategorii Why.
Jury kategorii What będzie szukało wśród prac konkursowych odpowiedzi na pytanie, co jest ich wartością dodaną i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji. Takich rozwiązań będą oczekiwali członkowie jury, analizując nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craft. Przewodniczącą jury jest Tiffany Rolfe, EVP oraz CCO w R/GA w USA.
Z kolei członkowie jury oceniającego prace z kategorii Why oceni zgłoszone prace pod kątem powodu, dlaczego przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa? To będzie główny wyznacznik projektów zgłoszonych w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good. Przewodniczącym został Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro.
W tym roku po raz pierwszy jury przyzna nagrodę Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego manifestem wybranej kultury lub społeczności. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Festiwal odbędzie się w dniach 17-18 października 2019 w Portorożu. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji na: www.goldendrum.com

XI edycja konferencji HRcamp

Już 17 października odbędzie się największa konferencja HR w Polsce. To XI edycja kultowej konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. Świetna okazja do zdobycia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

HRcamp to największa konferencja branżowa w Polsce, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. To przede wszystkim szansa na spotkanie autorytetów branży HR i employer brandingu z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

Konferencja skierowana jest do specjalistów działów HR, EB, marketingu, działów szkoleń i rozwoju oraz dyrektorów, managerów i osób decyzyjnych z polskich i międzynarodowych organizacji.

W tym roku gościć będziemy prelegentów z takich firm jak: Unilever, Lidl, OLX, McDonald’s, Talentuno, Capgemini, JYSK, Circle K, Philip Morris International, KFC, mBank, Microsoft, Intel, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, AON, Amrest, 7N, Link4, Aviva, Contman.

Więcej na: www./hrcamp.pl

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

Mobile Trends Conference

 

Mobile Trends Conference for banking to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o sektorze finansowym i bankowym. Wydarzenie będzie niezwykłe również ze względu na swoją lokalizację. Po raz pierwszy MTC zagości w Warszawie! W dniach 3-4 października 2019 roku spotkamy się w Kinotece. Sprawdź, dlaczego nie możesz tego przegapić!

Mobile Trends Conference to święto branży mobile, na którym pojawiają się wszyscy najważniejsi gracze. W Kinotece spotkają się praktycy, by wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy.

Przyjdź, spotkaj wyjątkowych ludzi, poszerz swoją wiedzę, zainspiruj się i nawiąż nową współpracę biznesową!

www.banking.mobiletrends.pl

 

 

Business Insider Trends Festival

BUSINESS INSIDER TRENDS FESTIVAL
– najważniejsza konferencja biznesowa w regionie CEE jesienią w Polsce

Business Insider Polska już po raz drugi organizuje międzynarodową konferencję Business Insider Trends Festival, która stanowi okazję do spotkania z polskimi i międzynarodowymi wizjonerami biznesu przyszłości. Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 października br. w Warszawie. Obecność na Konferencji potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson,  coach i trener przywództwa i zespołów.

www.trendsfestival.pl

Gala konkursu Golden Arrow 2019

Gala odbędzie się 18 czerwca 2019 r. w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

W programie wręczenie nagród:
• Golden Arrow
• Agencji Marketingu Zintegrowanego wg „Media & Marketing Polska”
• Agencji Interaktywnej wg „Media & Marketing Polska”

Więcej na www.goldenarrow.pl

Zapraszamy!